Specialista na zahradní nábytek a slunečníky
+420 212 240 825

Seriozní dodavatel nabízí náhradní díly i na zahradní slunečníky






V praxi se velice často setkáváme se zákazníky, kteří požadují pouze některý díl pro jejich stávající slunečník. Nejčastější je žádost o náhradní potah na slunečník.

Ověřte si proto, že dodavatel, u nějž si chystáte objednat svůj slunečník, nabízí možnost dodání náhradních dílů.

Poskytujeme kompletní servis náhradní díly pro švýcarské slunečníky značky Glatz, Suncomfort a Shademaker, stejně tak u nás nejdete náhradní díly i pro slunečníky dalších značek, které jsou v naší nabídce - Schneider Schirme, Weishäupl, FIM, Poggesi a Tuuci.


Společnost Schneider Schirme, největší německý výrobce slunečníků a příslušenství s více než 140 letou tradicí, a německá značka Weishäupl tuto možnost nabízí a zakoupením produktu této značky automaticky získáváte možnost dokoupit náhradní díly na Váš slunečník.

Všichni zákazníci, kteří si objednali svůj slunečník u nás (ať už přes e-shop nebo v naši prodejní vzorkovně v Praze) automaticky získávájí možnost objednat si náhradní díl k jejich slunečníku.

Náhradní díly na slunečník - Jak postupovat při objednávce

1. Před objednáním náhradního dílu pro Váš slunečník se ujistěte, že objednáváte / v objednávce uvádíte správný díl.
2. Objednávka náhradního dílu musí obsahovat kopii prodejního dokladu / faktury, tedy doklad, který uvádí číslo Vaší objednávky u nás a přesný název a kód produktu, ke kterému náhradní díl náleží.
3. Pokud si nejste jistí, vyfotografujte chybějící nebo vadný díl na slunečníku a přiložte tuto fotografii k objednávce náhradního dílu pro Váš slunečník.
4. Do objednávky uveďte počet kusů a přesný popis dílu (např. náhradní potah na slunečník - barva, atp.) .
5. Objednávky zasílejte na obchod@teek.cz
6. Náš pracovník Vám zašle informaci o termínu dodání obvykle do 3 pracovních dní.


POZOR: Pečlivě dodržujte tento postup, upozorňujeme, že náhradní díly a náhradní potahy nelze vrátit!