Terasa, místo pro život

Vrácení zboží do 14 dní

Důležité informace - obecné

V souladu s § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní od převzetí zboží, resp. od převzetí poslední dodávky zboží, je-li obsahem koupě několik druhů zboží nebo se zboží skládá z několika částí. (Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.)

Jak zboží vrátit

Při odstoupení od kupní smlouvy prosím dodržujte následující body:
Nejpozději 14. den po převzetí zboží odešlete prodávajícímu projev vůle o odstoupení od smlouvy. Postačí k tomu email s uvedením čísla objednávky.
Email o vrácení nebo kopii kupního dokladu přiložte vytištěný do balení k vrácenému zboží. Balík/balení/zboží je bezpodmínečně nutné dostatečně viditelně označit jménem/názvev odesílatele, k němuž se vztahuje předmět vrácení, aby mohl prodávající vrácené zboží správně identifikovat. Zboží doručte zpět na vlastní náklady (neposílejte na dobírku) na sklad/provozovnu prodávajícího:
spoint distribution s.r.o.
Husova 2581/10a
Brandýs nad Labem, 250 01
tel: +420 777 703 451
a to nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy.

Důležité informace - ke stavu vráceného zboží

Zboží, které budete odesílat v rámci tohoto odstoupení, doporučujeme vracet v původním neporušeném obalu, zboží by nemělo nést známky použití, mělo by být nepoškozené, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi.
Zboží doporučujeme případně pro přepravu pojistit.
Zboží posuzujeme ve stavu, v jakém dorazí k nám na provozovnu a za případné poškození během přepravy neneseme zodpovědnost.
Pokud to charakter výrobku vyžaduje, je nutné zboží vrátit včetně veškerého příslušenství, ideálně přiložte také originální obal​.

Související náklady

Při uplatnění práva odstoupení od smlouvy bez udání důvodu do 14 dní ze strany kupujícího má prodávající právo na úhradu nákladů souvisejících s koupí a vrácením zboží. Náklady související s koupí a vrácením zboží zahrnují také náklady na vrácení zboží do původního stavu, v případě, že zboží bylo poškozeno nebo jeví známky opotřebení. V případě, že je vrácené zboží poškozené, nefunkční, nekompletní nebo má známky opotřebení a používání, bude kupujícímu vrácena kupní cena zboží snížena o náklady vynaložené prodávajícím na uvedení zboží do původního stavu. Kupující hradí náklady na přepravu spojené s vrácením zboží.

Co se děje po vrácení/dodání zboží zpět prodávajícímu

Prodávající zboží posoudí ve stavu, v jakém dorazí zpět k tomuto od kupujícího. POZOR - Prodávající za případné poškození během přepravy nenese zodpovědnost. Po kontrole zboží prodávající emailem nebo telefonicky kontaktuje kupujícího a potvrdí přijetí zboží a informuje ho, že zboží dorazilo v pořádku nebo ho informuje případně o vadách, pokud vrácené zboží nějaké má. Pokud bude shledána vada či poškození a výrobek bude třeba opravit či jinak vrátit do původního stavu, prodávající kupujícího o těchto nákladech a jejich výši informuje dle skutečnosti. V případě, že je zboží bez vad vráceno v původním stavu, prodávajícího kupujícího informuje také.

Vrácení finančních prostředků

Peníze budou kupujícímu vráceny stejným způsobem, jako byly obdrženy - v případě, že kupující hradil zboží formou dobírky, kupující zašle prodávajícímu emailem číslo bankovního účtu pro vrácení peněz. Vrácení peněz proběhne do 14 dnů od dodání vráceného zboží na provozovnu

Ostatní informace

Další informace případně najdete v našich obchodních podmínkách​.
V případě osobního vrácení zboží - lze v rámci aktuální otevírací doby​ .